Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Éhesférfi

Gyors életek - gyors ételek.. Mire éhes egy férfi? Szexre, pénzre, hírnévre, sikerre, hírekre? Netán egy jó vacsorára? Akkor csapjunk bele a közepébe..

Címkék

allergia (1) autó (1) baj (1) barack (1) bejgli (1) beteg (1) blog (4) bor (2) budapest (2) büfé (1) csirke (2) desszert (1) dugó (1) ebéd (1) éhes (7) élet (2) ember (1) enni (1) este (1) étel (2) étterem (1) evés (1) fakanál (1) férfi (9) fiú (1) fotó (1) fotók (1) főz (2) főzés (4) funny (1) gyógyszer (1) gyorsétel (1) gyümölcs (1) hambi (1) hamburger (2) hellókarácsony (2) hús (1) inni (1) ital (1) kaja (5) karácsony (2) kép (1) kínai (1) kőbánya (1) konyha (2) kutya (2) lány (5) magyar (2) meki (2) méz (1) mit (1) nasi (1) (4) nyár (1) occó (1) onlineturi (1) orr (1) ország (2) orvos (1) orvosok (1) pest (1) pici (1) reggeli (2) resale (1) rizs (1) ruhacsere (1) sex (3) sör (2) süt (2) sütés (5) süti (1) szem (1) szex (6) szomjas (1) tejbegríz (1) természet (1) tojás (1) vacsi (1) vacsora (1) vasal (1) vendég (1) vicces (1) víz (1) Címkefelhő

Friss topikok

Helló Barátom!

mindenolyanzavaros 2008.12.11. 11:15

Rövid kis szösszenetet osztok meg veletek, ami évekkel ezelőtt, mondjuk 2000-ben éppen karácsonykor történt. Ilyenkor a legfontosabb mindenki számára a család, az együttlét, a nagy kajálások, közös éneklés, ajándékok, stb.., barátok hanyagolva, majd a szilvesztert megnyomjuk. Eltelt meghitten a szenteste, a családlátogatások közepette, illetve úgy 25.-én 7 óra tájban megszólalt bennem az amerikalizálódott belső énem és erős késztetés hatására felöltöztem és a villamosra vetettem magam, ami a Blaha Lujza térre vitt. Nem számított már a sült pulyka, mit nekem bejgli, hidegtálak, sütik! Nekem hamburgert kell ennem a Mekiben!!! Közeledvén az arany boltíves portál felé, gyanúsan sötét ablakok néztek rám vissza, szürkén, semmitmondva. Közelebb hajolva az üveghez láttam a bohóc gunyoros vigyorát: -így jártál kispajtás!

A sarki épület másik kirakatában, egy bosszús alak elkeseredett ábrázatát pillantottam meg, akiben felismerni véltem a barátomat és abban a pillanatban tudatosult bennem, hogy egy cipőben járunk mi ketten, s neki ugyanúgy menekülnie kellett a csillagszórós kalácsillattól egy menedékbe, ahol nincsenek meglepetések, minden a régi és ínyenc gyomrunkat nem kavarják fel holmi vad magyaros ízek.

 

Szomorúan konstatáltuk helyzetünket, és megállapodtunk, hogy egy év múlva nem eshetünk ugyanebbe a csapdába. (Ezért lefagyasztottunk pár kilo hamburgert)

 

Címkék: férfi szex sex lány karácsony hús meki éhes hellókarácsony bejgli hambi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ehesferfi.blog.hu/api/trackback/id/tr42816908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása